we're back

Till er trogna läsare som dagligen spanar in Hitch FM för att kolla om vi uppdaterat något tillägnar jag detta inlägg. Hitch går på sparlåga och allt blidde inte riktigt som vi tänkt oss, Kjell och jag. Hur som helst så ska vi nog snart få igång verksamheten igen, kanske ändra våra arbetsidéer något och marknadsföra oss bättre.

Trots att FM i Hitch inte gick som vi tänkt oss, så heter vi ändå FM. Det var dessa två själar som fick oss att påbörja detta, och deras kärleksbekymmer ska inte få sätta käppar i hjulet för oss.

Hitch FM is very soon back on track. Jag och Kjell måste bara disskutera våra möjligheter med detta företag, kanske hitta en annan riktning. Jag har själv som förslag att vi skriver allmänna kärlekstips och liknande, istället för att rikta oss enbart till våra kunder. Vad sägs?

XO, Jenny.


Min trogne medarbetare Kjell, i egen hög person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0