Välkommen till vår nya blogg.

Då min käre kollega, Emma - mer känd som Kjell - inte skrivit någonting än, så får jag äran att skriva det första inlägget i vår nyskapade blogg.

I helgen var jag och min vän i Undersvik tillsammans, när vi fick en snilleblixt. Hitch FM. Nu tänker ni säkert; Vad är Hitch FM? Och det ska jag givetvis tala om för er. Hitch FM är matchmaking på hög nivå, alltså den bästa dejtingservicen genom tiderna. Därav Hitch, ni har väl sett filmen? (Det hade inte Kjell). FM står för vårt första potentiella par, vilka förmodligen kommer kila stadigt inom en mycket snar framtid, om mitt och Kjelles arbete lyckas. Faktum är att FM var vår inspiration, och fick oss att komma på denna briljanta idé.

Kjell och jag är hjärnorna bakom Hitch FM, men vi är inte ensamma bakom organisationen. Med oss har vi även Josefin - mer känd som Bjullan - som är något utav en personlig rådgivare. Även Anneli är med på ett litet hörn, och precis som Bjullan innehar hon tjänsten som personlig rådgivare.

För att sammanfatta detta kan man kort och gott säga att vi hjälper våra nära och kära att hitta den rätta. Och inom en snar framtid tjänar vi med all säkerhet fett med cash på denna briljanta affärsidé. Hör av dig om du vill hosta upp några tusen för att få våran hjälp.

Och med det säger jag tack och hej.

Love, Jenny.


HITCH FM
Anneli, Kjell, Jenny, Bjullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0