Tänt var det här...

Om man inte har tid får man skaffa sig det och det har jag gjort nu så snu ska jag uppdatera dagen lite på matchmaking-fronten. FM möttes i korridoren idag, det byttes några ord mellan dom och det vart bannemej en kram också. Jag och även alla andra ser glädjen i deras ögon ingenting man kan gömma. Men trots detta är det en gnutta tid som behövs för Jenny och jag måste utreda vissa katastrofer som uppstått under vägen, men det kirrar vi och sen finns ju alltid våra personliga rådgivare bjull & anneli vid vår sida hela vägen. Förhoppningsvis börjar glöden övergå till fyrverkeri inom en snar framtid.
Vill bara tillägga att Jenny gjorde en underbar presentation av våran verksamhet, mycket bra.


Kärlek , Kjell 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0