Love is all around

Godkväll love-hunters. Det börjar verkligen bli tid för att utöka våran kundkrets här på Hitch FM, Och jag vet att innerst inne så vet jag att du är bra sugen på att prova på att hitta den rätte just här på Hitch. Idag har vi fått ett nytt lovemission där vi ska försöka matcha ihop SB som vi kallar dom, som vi tror skulle kunna funka eller rättare sagt jenny anser att der skulle kunna vara ett potentiellt par. Självklart litar jag på min co-worker och vi ska verkligen göra ett försök på dessa kärleksmänniskor, visst ja du kanske vill se din vän hitta sin kärlek kom då hit vettja. Dock är denna organisation ganska personligt ägd av oss, så vi bör känna iaf en av dom vi ska matcha ihop annars kommer det inte gå nå vidare.
Alla har vi en kärlekspartner där ute och kanske ve vi vem din soulmate är? Who knows, värt ett försök.

XO,  Kjell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0